czwartek, 30 grudnia 2021

Gupshup uruchamia rozwiązanie handlowe oparte na WhatsApp pozwalające na uruchomienie mobilnych sklepów różnych branż

 Celem jest stworzenie w 2022 roku bazujących na WhatsApp witryn sklepowych dla tysięcy firm.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Gupshup, lider w dziedzinie konwersacyjnych komunikatorów, ogłosiła dzisiaj wprowadzenie rozwiązania handlowego opartego na WhatsApp, które umożliwia każdej firmie stworzenie cyfrowego „sklepu” na WhatsApp. 


Przedsiębiorstwa mogą umożliwić konwersacyjne podróże na każdym etapie procesu zakupu: przed zakupem, podczas zakupu i po jego zakończeniu. W oparciu o niedawno uruchomione możliwości handlowe WhatsApp spółka Gupshup umożliwia klientom zarządzanie kompletnym doświadczeniem zakupowym na platformie. Z ponad dwoma miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników w 180 krajach korzystających z WhatsApp, jest to idealna platforma konwersacyjnego handlu dla firm. To w pełni funkcjonalne rozwiązanie wykorzystuje również niedawno uruchomioną przez Gupshup funkcję 1-Click Bill Pay, która umożliwia pobieranie płatności za pośrednictwem WhatsApp i innych aplikacji komunikacyjnych.

Dzięki rozwiązaniu opartemu na aplikacji WhatsApp firma może stworzyć katalog produktów na platformie, rozmawiać z klientami za pomocą chatbotów napędzanych przez sztuczną inteligencję w celu znalezienia właściwych produktów, przeprowadzić ich przez procedurę zakupu i płatności oraz wspierać całodobowo za pomocą chatbotów i rzeczywistych przedstawicieli. Nowe interaktywne elementy, takie jak wiadomości dotyczące produktów, ułatwiają przedsiębiorcom prezentację swojej oferty poprzez katalog sklepu.

Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoją ofertę poprzez ustrukturyzowane doświadczenie ze zdjęciami i uporządkowanymi szczegółami produktów. Klienci mogą również dodawać preferowane produkty do koszyka na WhatsApp, komunikować się z firmami w czasie rzeczywistym i dokonywać płatności poprzez niedawno uruchomiony przez Gupshup link 1-Click Bill Pay, a wszystko to bez opuszczania okna czatu. Wielu przedsiębiorców już wykorzystuje WhatsApp do obsługi przed- i pozakupowej, a dzięki nowo dostępnym funkcjom handlowym mogą oni teraz zarządzać całą procedurą zakupową klientów w najpopularniejszej na świecie aplikacji do przesyłania wiadomości.

Oto kilka interesujących faktów na temat WhatsApp dla firm[1]:

  • Ponad 175 milionów osób codziennie wysyła wiadomości na służbowe konto na WhatsApp[2]
  • 68 procent użytkowników twierdzi, że WhatsApp jest najprostszym sposobem kontaktu z firmą[3]
  • 71 procent jest przekonanych do danej firmy po rozmowie na WhatsApp[3]

„Gupshup zapewnia najbardziej zaawansowaną, kompleksową i przyjazną w użyciu platformę handlu konwersacyjnego – powiedział Gaurav Kachhawa, dyrektor ds. produktu, Gupshup. - Naszym celem jest umożliwienie każdej spółce, dużej i małej, szybkiego i łatwego rozpoczęcia handlu za pośrednictwem WhatsApp, jak również wykorzystanie pełnego potencjału tej możliwości do przekształcenia swojego biznesu”.

„Będąc jednym z najwcześniejszych partnerów dostarczających rozwiązania dla WhatsApp, zaoferowaliśmy już tysiącom firm na całym świecie pomoc w uruchomieniu aplikacji WhatsApp Business. Nasze kompetentne zespoły sprzedaży i rozwiązań wraz z siecią globalnych partnerów pomagają firmom przyspieszyć ich cyfrową transformację – wyjaśnił Ravi Sundararajan, dyrektor operacyjny, Gupshup. - Obserwujemy znaczny popyt na nowe funkcje handlowe, a wczesne wyniki dla przedsiębiorstw są obiecujące. To z pewnością zrewolucjonizuje sposób, w jaki prowadzony jest handel elektroniczny”.

Źródło informacji: Business Wire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Groźne skutki stresu. Warto je znać i wiedzieć, jak stres redukować

  Stres wpływa nie tylko na twoje myśli i uczucia. Zbyt wysoki poziom obniża nasz układ odpornościowy, powoduje wysokie ciśnienie krwi, chor...